Οι Λανς Στρολ και Ντάνιελ Ρικιάρντο ήταν οι επόμενοι που είχαν ατύχημα στην πρεμιέρα της Formula1 στη Μελβούρνη.

Μετά τον Τζόλιον Πάλμερ χθες, η σημερινή ημέρα συμπεριελάμβανε άλλα δύο ατυχήματα στην πίστα της Μελβούρνης, όπου ανοίγει η αυλαία του φετινού πρωταθλήματος της Formula1. Σειρά πήραν οι Λανς Στρολ και Ντάνιελ Ρικιάρντο. Ο καθένας έχει τους λόγους του που το Γκραν Πρι της Αυστραλίας είναι ξεχωριστό.
Ο Καναδός επειδή είναι το πρώτο του στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού και ο πιλότος της Red Bull λόγω του ότι είναι ο αγώνας της πατρίδας του. Ο Στρολ έφερε τις κόκκινες σημαίες στην τρίτη περίοδο των ελεύθερων δοκιμών, όταν ακούμπησε πρώτα με το πίσω μέρος του μονοθεσίου του και μετά με το μπροστινό στον τοίχο, στην έξοδο της δέκατης στροφής.
Αποτέλεσμα ήταν να προκαλέσει ζημιές στην FW40 και να δεχτεί ποινή πέντε θέσεων στο γκριντ, καθώς η Williams του άλλαξε κιβώτιο ταχυτήτων, ώστε να εκκινήσει τελευταίος από 19ος που κατετάγη. Όσο για τον Ρικιάρντο, στάθηκε η αιτία που διεκόπη για 8 λεπτά η διαδικασία των κατατακτηρίων δοκιμών.
Ο Αυστραλός έχασε το πίσω μέρος στην 14η στροφή, πάτησε στο χώμα και κατέληξε στα προστατευτικά λάστιχα. Έτσι, θα δει τα κόκκινα φώτα να σβήνουν από τη δέκατη θέση, εκτός κι αν δεχτεί κι αυτός κάποια ποινή για να μεταφερθεί πιο πίσω στο γκριντ. Βέβαια, το ευτυχές γεγονός είναι ότι αμφότεροι δεν αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα με την υγεία τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.