Για τον Δήμο Βερύκιο και τη συνεργασία τους στο "Happy Day στον Alpha" μίλησε η Σταματίνα Τσιμτσιλή, μεταξύ άλλων, στην εκπομπή της Ζήνας Κουτσελίνη, όπου βρέθηκε ως καλεσμένη.
«Τον Δήμο προσωπικά τον εκτιμώ ιδιαίτερα και είμαι πολύ χαρούμενη που είχες αυτή την ιδέα και ήταν και ιδέα του προέδρου μας από ότι έμαθα εκ των υστέρων, γιατί μου έδωσε την ευκαιρία να αποδείξω ότι σαν άνθρωπος μπορώ να συζητήσω και για άλλα θέματα... Γιατί στην Ελλάδα βάζουμε ταμπέλες...» είπε η παρουσιάστρια.
Τόνισε, επίσης, πως απολαμβάνει αυτό το κομμάτι της εκπομπής, καθώς "την ξυπνάει", ενώ ανέφερε «Μου έδωσε ένα παράσημο στην καριέρα μου, αυτό είναι ένας λόγος να τον ευγνωμονώ για πάντα...».
Δείτε το απόσπασμα
http://www.entertv.gr/article/421206/tsimtsili-gia-verykio-ayto-einai-enas-logos-na-ton-eygnomono-gia-panta-video
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.