Η Μαίρη Συνατσάκη αποκάλυψε πώς έμαθε ότι «κόβεται» η εκπομπή «Ξαναδέστε τους».
Τι αποκάλυψε για πρώτη φορά η παρουσιάστρια;
«Δύο ώρες πριν μας ενημέρωσαν ότι κόβεται η εκπομπή. Ήταν αιφνίδιο το τέλος του “Ξαναδέστε τους”. Εκείνη τη μέρα σταμάτησε και η συνεργασία μου με το κανάλι. Ετοιμάζω κάτι καινούργιο στο MAD», δήλωσε στην εκπομπή «Όλα καλά».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.