Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017

Survivor: Ο απίστευτος αποχαιρετισμός της Σόφης Πασχάλη στον Γιώργο Αγγελόπουλο!

Δείτε τι συνέβη μεταξύ τους, καθώς αποχωρούσε από το συμβούλιο του νησιού! 

Survivor: Ο απίστευτος αποχαιρετισμός της Σόφης Πασχάλη στον Γιώργο Αγγελόπουλο!

Η Σόφη Πασχάλη βρίσκεται από σήμερα το βράδυ εκτός Survivor, μετά από ένα επεισοδιακό συμβούλιο, κατά το οποίο οι διάσημοι έκαναν μια απίστευτη επίθεση και μάλιστα χωρίς σοβαρά επιχειρήματα στον Γιώργο Αγγελόπουλο. 

Φεύγοντας, η Σόφη Πασχάλη αγκάλιασε και φίλησε όλους τους παίκτες, εκτός από τον Γιώργο Αγγελόπουλο, στον οποίο έδωσε απλά το χέρι της και του είπε: «Θα ήθελα να σε χαιρετίσω έτσι». 



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.