Η Σόφη Πασχάλη φιλοξενήθηκε στην εκπομπή «ΣΚΑΪ στις 3» το μεσημέρι της Δευτέρας.
Η γυμνάστρια μίλησε για τη συμμετοχή της αλλά και για την αποχώρησή της από το «Survivor».
Τι αποκάλυψε;
«Οι γυναίκες δεν έχουμε περίοδο. Οι ορμόνες όταν δεν έχεις περίοδο αλλάζουν. Γίναμε όλοι ένα φύλο εκεί».
Δείτε το σχετικό απόσπασμα στο http://www.altsantiri.gr/lifestyle/survivor-paschali-gynekes-sto-nisi-den-ichame-periodo-ichame-gini-oli-ena-fylo-video/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.