Δευτέρα 27 Μαρτίου 2017

Survivor: Πασχάλη: Οι γυναίκες στο νησί δεν είχαμε περίοδο. Είχαμε γίνει όλοι ένα φύλο!



Η Σόφη Πασχάλη φιλοξενήθηκε στην εκπομπή «ΣΚΑΪ στις 3» το μεσημέρι της Δευτέρας.
Η γυμνάστρια μίλησε για τη συμμετοχή της αλλά και για την αποχώρησή της από το «Survivor».
Τι αποκάλυψε;
«Οι γυναίκες δεν έχουμε περίοδο. Οι ορμόνες όταν δεν έχεις περίοδο αλλάζουν. Γίναμε όλοι ένα φύλο εκεί».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.