Η Ευρυδίκη Βαλαβάνη χρησιμοποίησε την ασυλία της και πρότεινε τον Γίωργο Αγγελόπουλο ως τον τρίτο υποψήφιο για αποχώρηση από το ριάλιτι!

Για δεύτερη φορά στην πορεία τους στο παιχνίδι, οι «Διάσημοι» βρέθηκαν στο συμβούλιο του νησιού. Αυτή τη φορά υποψήφιοι ήταν ο Γιάννης Σπαλιάρας, η Σόφη Πασχάλη (για δεύτερη φορά στην ιστορία της στο Survivor) και η έκπληξη Γιώργος Αγγελόπουλος!
Ο Γιάννης Σπαλιάρας ήταν ο πρώτος υποψήφιος με 8 ψήφους ενώ η Σόφη Πασχάλη ήρθει δεύτερη στην ψηφοφορία με 3 ψήφους.
Η Ευριδίκη Βαλαβάνη χρησιμοποιώντας τη δύναμη της ατομικής της ασυλίας της, ψήφισε το Γιώργο Αγγελόπουλο με την δικαιολογία ότι «δεν τον εμπιστεύεται αρκετά».
Σίγουρα μια εξέλιξη που δεν την περιμέναμε πολλοί καθώς ο Ντάνος είναι ένα από τα ακλόνητα φαβορί του παιχνιδιού.
Μένει να δούμε τώρα αν ο κόσμος θα ψηφίσει τον Γιώργο Αγγελόπουλο να αποχωρήσει
Το twitter πάντως ξεσηκώθηκε ήδη υπέρ του Ντάνου:
Αν μας διαβάζει κανεις εκει στο Σκαι καθυστερηστε λιγο την ψηφοφορία, κατεβαίνω να αγοράσω δυο κάρτες να στηριξω Ντανο#survivorGR
Σας ψαρεύει, σας φέρνει πόντους, σας μαζεύει καρύδες, σας μοιράζει καρύδες και δεν έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη; #survivorGR #αγγελοπουλος
#survivorGR Τανιμανιδη δείξε λίγο που ψηφίζω για να φύγει η Βαλαβανη— ➳ εvi (@iBiebsweird) March 20, 2017
#survivorGR ο Σπαλιαρας σίγουρα θα έχει 4.000 ψήφους
Δεν εχει κεριδισει την επιστοσυνη της ομαδας λεει ενω δεν πηρε ουτε μια ψηφο..αντε καλα #survivorGR
Ευρυδικη καλύτερη δικαιολογια δεν μπορουσες να βρεις; Ελεος #survivorGR







Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.