Σάββατο 25 Μαρτίου 2017

Αποκαλύπτεται απόψε το άγαλμα του Σακίλ έξω από το Staples Center (pic)

Κόμπε Ο'Νιλ

Με ένα άγαλμα ύψους περίπου 2,75 μέτρων και βάρους άνω των 540 κιλών, οι Λος Άντζελες Λέικερς θα πουν το δικό τους «ευχαριστώ» στον Σακίλ Ο’Νιλ.
Τα αποκαλυπτήρια αναμένεται να λάβουν χώρα απόψε το βράδυ, στην αναμέτρηση της ομάδας του Λουκ Γουόλτον με τους Μινεσότα Τίμπεργουλβς.
Ο «Shaq» που αγωνίστηκε με τη φανέλα των Καλιφορνέζων από το 1996 έως και το 2004 και κατέκτησε τρία πρωταθλήματα (2000-2002), θα γίνει έτσι ο τέταρτος πρώην «λιμνάνθρωπος» που λαμβάνει τη συγκεκριμένη τιμή, μετά τους Τζέρι Γουέστ, Μάτζικ Τζόνσον και Καρίμ Αμπντούλ-Τζαμπάρ.


πηγή: http://www.pickandroll.gr/2017/03/24/apokalyptete-apopse-agalma-tou-sakil-exo-apo-staples-center-pic/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.