Σάββατο 25 Μαρτίου 2017

Με νάρθηκα ο Λοτζέσκι, παρέα με τον Δημήτρη Αγραβάνη (Pic)



Ο Ματ Λοτζέσκι επέστρεψε στο σπίτι του μετά τη μαγνητική τομογραφία στην οποία υποβλήθηκε, ανακουφισμένος από τη διάγνωση που δεν ήταν η χειρότερη (ρήξη αχίλλειου).


Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net
Αμέσως πήγε κοντά του ο φίλος και συμπαίκτης του Δημήτρης Αγραβάνης ώστε να του κάνει παρέα, με το πόδι του Ματ να έχει μπει σε νάρθηκα για να ακινητοποιηθεί.
Η σύζυγος του Λοτζέσκι, Ελίζ, τράβηξε μία φωτογραφία με τους δύο “ερυθρόλευκους” στο σαλόνι του σπιτιού της και την πόσταρε στο “instragram” γράφοντας: “Ήταν μία βραδιά γεμάτη στρες. Ευτυχώς δεν ήταν η χειρότερη που θα μπορούσε να συμβεί”…
Δείτε εδώ το ερυθρόλευκο παρεάκι μαζί με το ένα παιδί του Ματ…
                                                                                                                                  πηγή: http://www2.eurohoops.net/el/backstage-el/423499/narthika-o-lotzeski-parea-ton-dimitri-agravani-pic/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.