Δευτέρα 13 Μαρτίου 2017

Μικρός φίλος της ΑΕΚ πήρε αυτόγραφο από τον Πρίντεζη! (pic)

Ίσως αυτό να ήταν το κορυφαίο στιγμιότυπο στο ντέρμπι της ΑΕΚ με τον Ολυμπιακό, στο ΟΑΚΑ… 

Μικρός φίλος της ΑΕΚ πήρε αυτόγραφο από τον Πρίντεζη! (pic)

Σε άλλες χώρες είναι αυτονόητο, στην Ελλάδα όμως όχι και γι’ αυτό αποτελεί είδηση

Λίγα λεπτά μετά την ολοκλήρωση του ντέρμπι ανάμεσα στην ΑΕΚ και τον Ολυμπιακό, στο ΟΑΚΑ, ένας μικρός φίλος της Ένωσης ζήτησε –και φυσικά πήρε- ένα αυτόγραφο από τον Γιώργο Πρίντεζη και μάλιστα μέσα στο παρκέ

inner

πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/mikros-filos-tis-aek-pire-autografo-apo-ton-pridezi-pic/3340733

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.