Ίσως αυτό να ήταν το κορυφαίο στιγμιότυπο στο ντέρμπι της ΑΕΚ με τον Ολυμπιακό, στο ΟΑΚΑ…

Σε άλλες χώρες είναι αυτονόητο, στην Ελλάδα όμως όχι και γι’ αυτό αποτελεί είδηση!
Λίγα λεπτά μετά την ολοκλήρωση του ντέρμπι ανάμεσα στην ΑΕΚ και τον Ολυμπιακό, στο ΟΑΚΑ, ένας μικρός φίλος της Ένωσης ζήτησε –και φυσικά πήρε- ένα αυτόγραφο από τον Γιώργο Πρίντεζη και μάλιστα μέσα στο παρκέ!

πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/mikros-filos-tis-aek-pire-autografo-apo-ton-pridezi-pic/3340733
Σε άλλες χώρες είναι αυτονόητο, στην Ελλάδα όμως όχι και γι’ αυτό αποτελεί είδηση!
Λίγα λεπτά μετά την ολοκλήρωση του ντέρμπι ανάμεσα στην ΑΕΚ και τον Ολυμπιακό, στο ΟΑΚΑ, ένας μικρός φίλος της Ένωσης ζήτησε –και φυσικά πήρε- ένα αυτόγραφο από τον Γιώργο Πρίντεζη και μάλιστα μέσα στο παρκέ!
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/basket/mikros-filos-tis-aek-pire-autografo-apo-ton-pridezi-pic/3340733
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.