Αυτό πόνεσε! Ο Γκόραν Ντράγκιτς αποχώρησε από την αναμέτρηση των Χιτ με τους Ράπτορς έπειτα από μία αγκωνιά που δέχθηκε στο δεξί του μάτι.
Ο Σλοβένος γκαρντ προσπάθησε για κακή του τύχη να παίξει άμυνα στον Κόρι Τζόσεφ, κέρδισε το επιθετικό φάουλ αλλά αυτή ήταν και η τελευταία προσπάθεια του στον αγώνα αφού στη συνέχεια αποχώρησε με πρόβλημα στο μάτι.
Άθελα του ο Καναδός παίκτης χτύπησε τον αντίπαλο του με τον αγκώνα του και το μάτι του Ντράγκιτς πρήστηκε μέσα σε λίγα λεπτά. Ο ίδιος με δηλώσεις του πάντως τόνισε πως δεν νιώθει ζαλισμένος και είναι πολύ πιθανό να δώσει κανονικά το “παρών” στο επόμενο παιχνίδι του Μαϊάμι.

Δείτε την άτυχη στιγμή
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.