Την πεποίθησή του ότι το 20ο Συνέδριο του ΚΚΕ θα αφήσει το δικό του ισχυρό αποτύπωμα στην πορεία ιδεολογικής - πολιτικής - οργανωτικής ισχυροποίησης του κόμματος, προσθέτοντας, πως «θέλουμε με όλη τη δύναμή μας να συμβάλλουμε στη συσπείρωση ευρύτερων εργατικών - λαϊκών δυνάμεων, στο δρόμο της σύγκρουσης με το σημερινό σάπιο και διεφθαρμένο σύστημα, ανοίγοντας έναν πραγματικά ελπιδοφόρο δρόμο που μπορεί να βάλει τέλος στα ματωμένα μνημόνια, στα συνεχή αντιλαϊκά μέτρα, στην ανεργία και εκμετάλλευση, σε όλη τη βαρβαρότητα που αναβλύζει από κάθε πτυχή της πολιτικής και κοινωνικής ζωής» εκφράζει ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ, Δημήτρης Κουτσούμπας, σε άρθρο του στην «Εφημερίδα των Συντακτών», πέντε μέρες πριν την έναρξη των εργασιών του Συνεδρίου.
«Το ΚΚΕ έχει πλέον στέρεες βάσεις. Όλα τα χρόνια που προηγήθηκαν ολοκληρώσαμε μια μακρόχρονη διαδικασία διαμόρφωσης σύγχρονου προγράμματος επαναστατικής στρατηγικής», τονίζει ο κ. Κουτσούμπας βάσει των επεξεργασιών του ΚΚΕ στο προηγούμενο διάστημα, του νέου Προγράμματος του Κόμματος, που ψηφίστηκε στο 19ο Συνέδριο και της αντοχής που έδειξε το ΚΚΕ, «κόντρα σε ένα δυνατό ρεύμα αυταπατών και ψεύτικων ελπίδων, πολιτικών παραισθήσεων, αλλά και πολιτικού τυχοδιωκτισμού που παρουσίαζε ως "λύση" μια ονομαζόμενη «αριστερή κυβέρνηση», η οποία υποστήριζε ότι δήθεν θα μπορούσε στο έδαφος του καπιταλισμού, να αποτελέσει παράγοντα φιλολαϊκών εξελίξεων, θετικής αλλαγής και εξανθρωπισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης» και προσθέτει.
«Σήμερα περισσότερος κόσμος αντιλαμβάνεται την ορθότητα της θέσης του ΚΚΕ, βλέποντας και την αρνητική πορεία της διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και τις εξελίξεις στην περιοχή, ιδιαίτερα στην ευρωζώνη και την ΕΕ. Η αισιοδοξία μας ότι θα τα καταφέρουμε, εδραιώθηκε παραπέρα και από την ίδια την προσυνεδριακή συζήτηση, εντός κι εκτός Κόμματος, με φίλους, αλλά και ευρύτερες δυνάμεις, πάνω στις Θέσεις της ΚΕ για το 20ο Συνέδριο».
Ο ΓΓ της ΚΕ του ΚΚΕ κάνει λόγο για παραπλάνηση εκ μέρους της συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ και της ΝΔ και για καυγά μεταξύ τους που στην πραγματικότητα αφορά «το ποιός είναι ικανότερος στο κλείσιμο της αξιολόγησης, στην προώθηση των αντεργατικών αναδιαρθρώσεων υπέρ του κεφαλαίου, στην ανάκαμψη της καπιταλιστικής οικονομίας, δηλαδή των κερδών λίγων ομίλων σε βάρος του λαού μας».Επικαλούμενος τους οικονομικούς δείκτες, στην Ελλάδα και παγκοσμίως, που δείχνουν αβέβαιη και την παραμικρή ανάκαμψη και ελλοχεύοντα τον κίνδυνο νέας βαθύτερης κρίσης , την όξυνση υπαρκτών ανταγωνισμών, την ενδυνάμωση της τάσης για προστατευτισμό στην οικονομία, την πολιτική Τραμπ, τον αντιδραστικό ευρωσκεπτικισμό και τις φυγόκεντρες τάσεις εντός της ΕΕ και της Ευρωζώνης, ο κ. Κουτσούμπας δεν αποκλείει, «μέσα σε αυτό το πλαίσιο να δυναμώσει η συζήτηση για αποπομπή χωρών από την Ευρωζώνη, την ΕΕ, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.