Κυριακή 26 Μαρτίου 2017

Σακίλ: «Με τον ΛεΜπρόν μοιάζουμε – Τα βραβεία MVP του Στιβ Νας έπρεπε να τα πάρω εγώ»

Φιλ Τζάκσον Σακίλ Ο'Νιλ
Τον εαυτό του με τον ΛεΜπρόν Τζέιμς σύγκρινε μιλώντας στο «Sports Illustrated» ο Σακίλ Ο’Νιλ, αναφορικά με τις κατακτήσεις των βραβείων του MVP.
Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο «Shaq», ο «βασιλιάς» θα έπρεπε κάθε χρόνο να κατακτά το βραβείο του «Πολυτιμότερου Παίκτη της Σεζόν», ενώ και ο ίδιος θεωρεί πως αδικήθηκε σε τουλάχιστον δύο περιπτώσεις.
«Ο ΛεΜπρόν κι εγώ μοιάζουμε. Θα έπρεπε να είμαστε MVP κάθε χρόνο. Δεν του δίνουν το βραβείο κάθε χρόνο και έχει ήδη τέσσερα. Εγώ θα έπρεπε να έχω τρία, εύκολα. Και ο Κόμπε επίσης θα έπρεπε να έχει τρία. Εγώ θα έπρεπε να πάρω τα δύο που πήρε ο Στιβ Νας αντί για εμένα. Αυτό με έκανε έξαλλο και ο Νας το ξέρει», υπογράμμισε ο Ο’Νιλ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.