Τρίτη 21 Μαρτίου 2017

Καντέρ και Άνταμς “ξαναχτύπησαν”: MVP ο Ουέστμπρουκ! (VIDEO)

Την τελευταία φορά οι δύο σέντερ αναρωτήθηκαν τι είναι αυτό που αγαπάνε περισσότερο από τα μουστάκια τους. Η απάντηση ήταν απλή: Μα φυσικά ο Ράσελ Ουέστμπρουκ!
Αυτή τη φορά οι Καντέρ και Άνταμς υποδέχονται των συμπαίκτη τους, Αντρέ Ρόμπερτσον, και τον ρωτούν τι είναι αυτό που θα προτιμούσαν να μαρκάρουν σε σχέση με τον Ούεστμπρουκ. Ένα δηλητηριώδες φίδι; Έναν κροκόδειλο; Μια αρκούδα;

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.