Η επιτροπή του MotoGP εξετάζει ένα νέο ενδυματολογικό κώδικα για όλα τα μέλη των ομάδων, που θα αναγκάζει όλους τους παρευρισκομένους στο grid, την ημέρα του αγώνα να φορούν παντελόνια.
Το μέτρο, το οποίο έχει ήδη συζητηθεί στις συνεδριάσεις της Επιτροπής των Grand Prix, έχει ως στόχο να προσθέσει ένα επιπλέον επίπεδο πείρας στο πρωτάθλημα.
Η επιτροπή θέλει να αποτρέψει την προβολή των μηχανικών φορώντας σορτς στην τηλεόραση, λόγω της πολύ μεγάλης θέασης το Σαββατοκύριακο των Grand Prix.
Κάποιες ομάδες, όπως η Yamaha, έχουν ήδη υλοποιήσει αυτόν τον κανόνα για όλους της τους μηχανικούς πριν από ένα χρόνο.
Κάποιοι μηχανικοί από διάφορες ομάδες έχουν ήδη ασκίσει κριτική για αυτή την ιδέα, διότι σε ορισμένα GP, όπως στη Μαλαισία, οι θερμοκρασίες μπορεί να φτάσουν μέχρι και στους 35°C στο grid, με υψηλή υγρασία, επίσης, ένα δυναμικό παράγοντα.
Εκτός από την πρόταση αυτή, το 2017, θα δούμε επίσης όλα τα μέλη που έρχονται σε επαφή με τη μηχανή κατά τη διάρκεια του αγώνα να φορούν κράνος.
Ο στόχος αυτού του κανόνα είναι να αποφευχθεί ένας επιπλέον κινδύνους όταν οι αναβάτες αλλάζουν μηχανές. πηγή: http://f1fan.gr/?p=42839
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.