Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017

ΠΟΣΠΕΡΤ: ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΑ ΜΜΕ (MEGA – ΔΟΛ κλπ)




Από την πρώτη στιγμή που δημιουργήθηκε κρίση στα ΜΜΕ, τηλεόραση και ραδιόφωνο, η ΠΟΣΠΕΡΤ στέκεται δυναμικά αλληλέγγυα στους συναδέλφους μας εργαζόμενους στα ιδιωτικά ΜΜΕ που εδώ και πολύ καιρό ζουν την απόλυτη ανθρωποφαγία και εργάζονται, όσοι εργάζονται, μέσα στην ανασφάλεια, το ψέμα, την απληρωσιά και τη μη τήρηση των εργασιακών δικαιωμάτων τους από τους μεγαλοϊδιοκτήτες των θαλασσοδανείων, τους εκμαυλιστές των συνειδήσεων και τους στυλοβάτες της διαφθοράς.
Η ΠΟΣΠΕΡΤ στηρίζει τα σωματεία μέλη της σε όλη την Ελλάδα και το δίκαιο του αγώνα τους, όπως και τώρα που η ΕΤΙΤΑ εξήγγειλε νέο γύρο δυναμικών κινητοποιήσεων, διεκδικώντας το αυτονόητο, την άμεση εξόφληση των δεδουλευμένων και την επαναφορά του MEGA στην κανονικότητα.
*Οι εργαζόμενοι του MEGA, απλήρωτοι εδώ και 9 μήνες, συνεχίζουν να εργάζονται χωρίς την αμοιβή τους που θα μπορούσε να τους προσφέρει τα εντελώς απαραίτητα.
*Οι μεγαλομέτοχοι του MEGA συνεχίζουν να αυγαταίνουν την περιουσία τους, να παραμένει η χρηματιστηριακή αξία του λειτουργούντος σταθμού MEGA, να αποπληρώνουν τα δάνειά τους από τα έσοδα του MEGA και τη φιλοτιμία των εργαζομένων, χωρίς κανένα κόστος και «δεν τους καίγεται καρφί» γι’ αυτούς τους εργαζόμενους και τις οικογένειές τους, τους οποίους δυστυχώς τους θεωρούν παράπλευρες απώλειες μπροστά στις σκοπιμότητές τους και τα έσοδά τους.
*Οι τραπεζίτες – γνωστοί εκμεταλλευτές της κοινωνίας – είναι δεδομένο ότι μέσα από την απληστία τους δεν καταλαβαίνουν ότι πυροβολούν τα πόδια τους. Σε λίγο καιρό δεν θα διαχειρίζονται τα έσοδα του σταθμού, γιατί χωρίς αυτούς τους εργαζόμενους, δεν θα υπάρχουν έσοδα.
Το MEGA θα γίνει ένα κουφάρι. Δεν έχουν πάρει το μάθημά τους από το ALTER.
Η ΕΤΙΤΑ γι’ αυτούς τους λόγους ξεκινά παράσταση διαμαρτυρίας και στη συνέχεια θα κλιμακώσει τον αγώνα. Καλεί όλους μας :

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.