Είναι πλέον κι επίσημο. Η Manor θα είναι απούσα από το νέο πρωτάθλημα της Formula 1.

Τέλος εποχής για τη Manor. Η έλλειψη χρηματοδότησης δεν επέτρεψε στη Manor να μπει στη λίστα των ομάδων για το πρωτάθλημα της Formula 1 το 2017.
Έτσι παρά τις φήμες περί Κινέζων επενδυτών που θα έσωζαν την κατάσταση αυτό δεν συνέβη ποτέ και ο ισχυρός άνδρας της ομάδας, Στίβεν Φιτζπάτρικ ενημέρωσε εγγράφως τη FIA πως η Manor αποσύρεται.
Στο τελευταίο πρωτάθλημα η Manor κατέκτησε μόλις έναν βαθμό.
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/oristiko-telos-tis-Manor-apo-ti-Formula-1/3337222
Τέλος εποχής για τη Manor. Η έλλειψη χρηματοδότησης δεν επέτρεψε στη Manor να μπει στη λίστα των ομάδων για το πρωτάθλημα της Formula 1 το 2017.
Έτσι παρά τις φήμες περί Κινέζων επενδυτών που θα έσωζαν την κατάσταση αυτό δεν συνέβη ποτέ και ο ισχυρός άνδρας της ομάδας, Στίβεν Φιτζπάτρικ ενημέρωσε εγγράφως τη FIA πως η Manor αποσύρεται.
Στο τελευταίο πρωτάθλημα η Manor κατέκτησε μόλις έναν βαθμό.
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/oristiko-telos-tis-Manor-apo-ti-Formula-1/3337222
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.