Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017

Κύπελλο Ελλάδας βόλεϊ ανδρών: Στο Αλεξάνδρειο το Final 4 με Ολυμπιακό και ΠΑΟΚ!

Στο Αλεξάνδρειο το Final 4 με Ολυμπιακό και ΠΑΟΚ!
Ο κύβος ερρίφθη. Το final 4 του κυπέλλου Ελλάδος στο βόλεϊ θα διεξαχθεί στο Αλεξάνδρειο στις 18 και 19 Μαρτίου!

Με ανακοίνωση της η Ελληνική Ομοσπονδία Πετοσφαίρισης (ΕΟΠΕ) έκανε γνωστό ότι το Final 4 του κυπέλλου Ελλάδος στο βόλεϊ θα γίνει στη Θεσσαλονίκη και το Αλεξάνδρειο.



Διαβάστε αναλυτικά την ανακοίνωση στο http://www.sportdog.gr/sports/alla-spor/article/383332/sto-aleksandreio-final-4-me-olympiako-kai-paok

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.