Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017

Νέα αναβάθμιση για τους υβριδικούς δέκτες της COSMOTE TV


Πατήστε για να δείτε την εικόνα
Σε αναβάθμιση του λογισμικού των υβριδικών δεκτών της προχώρησε σήμερα η COSMOTE TV. Με την ενεργοποίηση του δέκτη μας η διαδικασία ξεκινά αυτόματα και ολοκληρώνεται περίπου μετά από ένα δεκάλεπτο. Στη συνέχεια ο δέκτης κάνει επανεκκίνηση αυτόματα και η αναβάθμιση έχει ολοκληρωθεί.Σύμφωνα με πληροφορίες, η νέα έκδοση του λογισμικού θα προσφέρει μεγαλύτερη σταθερότητα κατά τη διάρκεια θέασης των προγραμμάτων (αποφυγή ανεπιθύμητων reboot κλπ) ενώ έχουν προστεθεί ρυθμίσεις και για την ομαλότερη χρήση της ετεροχρονισμένης θέασης (timeshift) στους δέκτες με σκληρό δίσκο. Σε αυτά που είναι πιο εμφανή, έχουμε νέο, πιο όμορφο layout (τύπου Poster) στον τρόπο εμφάνισης των σειρών στο COSMOTE TV Plus καθώς και την εμφάνιση της κατάστασης Multiroom -αν και αναφέρεται πως δεν είναι ακόμη εμπορικά διαθέσιμη. Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της αναβάθμισης, το επόμενο στάδιο για την COSMOTE TV θα είναι η μετακίνηση καναλιών στο νέο έβδομο αναμεταδότη, με γνώμονα πάντα την καλύτερη εμπειρία θέασης και εικόνας για τον συνδρομητή της πλατφόρμας.
Μετά το Πάσχα πληροφορίες θέλουν να προστίθεται στην υπηρεσία COSMOTE TV Plus, σε ξεχωριστή ενότητα, και το FOX Play που θα δίνει τη δυνατότητα στους "υβριδικούς" συνδρομητές της COSMOTE TV να έχουν  "on demand" πρόσβαση στο καλύτερο περιεχόμενο από τα studio παραγωγής της FOX.
πηγή: https://digitaltvinfo.gr/news/news/item/19336-nea-anavathmisi-gia-tous-yvridikoys-dektes-tis-cosmote-tv

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.