Κυριακή 12 Μαρτίου 2017

Θετικός ο Κουφός, έπαιξε ο Παπαγιάννης



Ο Κώστας Κουφός είχε θετική παρουσία αλλά οι Κινγκς ηττήθηκαν από τους Νάγκετς στο Ντένβερ

Οι γηπεδούχοι, έχοντας παίκτη αποκάλυψη στην τέταρτη περίοδο τον Τζαμάλ Μάρεϊ (πέτυχε το συγκεκριμένο διάστημα τους 11 από τους 14 πόντους του), επικράτησαν με 105-92.
Ο Κουφός ξεκίνησε βασικός και είχε 10 πόντους (5/8 δίποντα), 8 ριμπάουντ, μια ασίστ και ένα κλέψιμο σε 28 λεπτά.
Παρκέ πάτησε κι ο Γιώργος Παπαγιάννης, ο οποίος έπαιξε για 2 λεπτά, προλαβαίνοντας μάλιστα να σκοράρει 2 πόντους (1/1διπ.) και να μαζέψει ένα ριμπάουντ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.