Στην κόπωση μετά από το δύσκολο πρόγραμμα που είχε ο Ολυμπιακός στάθηκε μετά το τέλος του ντέρμπι ο Βασίλης Βούζας.
Ο έμπειρος τεχνικός τόνισε: "Είχαμε πολύ δύσκολο πρόγραμμα τις τελευταίες ημέρες. Προσπαθήσαμε να ανταποκριθούμε. Σήμερα προσπαθήσαμε, αλλά δυστυχώς δεν καταφέραμε να πάρουμε θετικό αποτέλεσμα. Θα δούμε στη συνέχεια τι θα διορθώσουμε και θα δούμε και τον στόχο του κυπέλλου. Θεωρώ τα παιδιά έκαναν μεγάλη προσπάθεια και ίσως να είναι κουρασμένοι και πιεσμένοι αρκετά".
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.