Σάββατο 18 Μαρτίου 2017

Ράκος ο Λεάλι – Μονολογούσε «εγώ φταίω»

Σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση ήταν και χθες ο Νικόλα Λεάλι, με τους συμπαίκτες του και το προπονητικό επιτελείο να προσπαθούν να του τονώσουν το ηθικό. 

Ράκος ο Λεάλι – Μονολογούσε «εγώ φταίω»

Πάρα πολύ στεναχωρημένος ήταν ο Νικόλα Λεάλι μετά την βαριά ήττα του Ολυμπιακού από την Μπεσίκτας στην Τουρκία, που είχε ως αποτέλεσμα τον αποκλεισμό της ομάδας από τη συνέχεια του Europa League

Όπως γράφει η Live Sport, μετά το τέλος της αναμέτρησης στην Κωνσταντινούπολη ο Ιταλός τερματοφύλακας ήταν ράκος στα αποδυτήρια και μονολογούσε ότι εκείνος ευθύνεται για την ήττα και το αποκλεισμό, με τους συμπαίκτες του να προσπαθούν να τον εμψυχώσουν. 

Από εκεί και πέρα, ο Στέφανος Καπίνο αναμένεται να επανέλθει υπερασπιστεί εκ νέου την «ερυθρόλευκη» εστία, αν και δεν είναι 100% έτοιμος από αγωνιστικής πλευράς.


πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/podosfairo/rakos-o-leali-%E2%80%93-monologouse-egw-ftaiw/3341948

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.