Μετά τον Τιμοφέι Μοζγκόφ φαίνεται πως οι Λέικερς αποφάσισαν να “τελειώσουν” για φέτος και τον Λουόλ Ντενγκ!
Τα δύο ακριβοπληρωμένα συμβόλαια των Λέικερς (72εκ. ο Ντενγκ, 64εκ. ο Μοζγκόφ) έκαναν μία απογοητευτική σεζόν και με το ρεκόρ να βρίσκεται στα βάραθρα του ΝΒΑ- το δεύτερο χειρότερο- αποφάσισαν πως δεν υπήρχε λόγος να παίζουν ώστε να δούνε και άλλους παίκτες. Ειδικά στην περίπτωση του Ντενγκ μιλάμε για τον Μπράντον Ίνγκραμ.
Ο Ντενγκ είχε φέτος 7,6 πόντους και 5,3 ριμπάουντ σε περίπου 27 λεπτά μέσο όρο συμμετοχής, ξεκινώντας στα 49 από τα 56 παιχνίδια στα οποία αγωνίστηκε.
Το ενδιαφέρον βέβαια είναι να δούμε τι θα κάνει ο Λουκ Ουόλτον του χρόνου με τον Ντενγκ αλλά και με τον Μοζγκόφ οι οποίοι δεν μπόρεσαν φέτος να βοηθήσουν. Θα τα καταφέρουν του χρόνου που υποτίθεται πως οι Λέικερς θα έχουν καλύτερο ρόστερ;
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.