Η "ερυθρόλευκη" διοίκηση έβγαλε ανακοίνωση για την επόμενη μέρα στον Πειραιά!
Παρελθόν από τον Ολυμπιακό αποτελεί και επίσημα ο Πάουλο Μπέντο.
Τον Πορτογάλο τεχνικό θα διαδεχθεί ο προπονητής της Κ-20, Βασίλης Βούζας, τον οποίο θα πλαισιώσουν οι Αριέλ Ιμπαγάσα, Τάσος Πάντος, Αλέκος Ράντος και Χρήστος Μουρίκης.
Διαβάστε την ανακοίνωση της ΠΑΕ Ολυμπιακός:
Η ΠΑΕ Ολυμπιακός ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας της με τον Πάουλο Μπέντο.
Καθήκοντα υπηρεσιακού τεχνικού αναλαμβάνει ο προπονητής της Ακαδημίας μας και της ομάδας Κ20, Βασίλης Βούζας, ο οποίος θα πλαισιωθεί από τους Αριέλ Ιμπαγάσα, Τάσο Πάντο, Αλέκο Ράντο και Χρήστο Μουρίκη.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.