Ο Ολυμπιακός δεν εμφανίστηκε στο ΣΕΦ στο δεύτερο ημίχρονο και όντας τραγικός ηττήθηκε από την Γαλατά με 71-80 και πλέον βλέπει την πρωτιά, αλλά και την δεύτερη θέση να απομακρύνονται.
Οι Ερυθρόλευκοι είχαν δύο πρόσωπα. Στο πρώτο ημίχρονο έκαναν... περίπατο και όλα έδειχναν άνετη νίκη, εντούτοις οι αδιάφοροι Τούρκοι πήραν τα ηνία στο δεύτερο και με τρομερό ντεμαράζ υποχρέωσαν την ομάδα του Γιάννη Σφαιρόπουλου σε μια ήττα που μπορεί να αποβεί μοιραία στο κυνήγι της πρωτιάς.
Περισσότερα στο http://www.sportdog.gr/sports/mpasket/article/386078/i-aytoktonia-tis-xronias-exase-diko-toy-mats-o-olympiakos-apo-ti-galata-kai-blepei-me-kyalia-tin-p
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.