Η έναρξη της συνεργασίας με τους Κλίβελαντ Καβαλίερς ήταν ένα εξαιρετικό νέο για τον Ντερόν Γουίλιαμς. Φαίνεται όμως πως ο μακροπρόθεσμος στόχος του είναι διαφορετικός…
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του δικτύου ESPN, επιθυμία του έμπειρου πλέι μέικερ είναι να επιστρέψει στη Σολτ Λέικ Σίτι και να αποχωρήσει από την ενεργό δράση ως παίκτης των Τζαζ.
Σημειώνεται ότι ο έμπειρος πόιντ γκαρντ που δεν πούλησε ποτέ το σπίτι που στην πόλη της Γιούτα, αγωνίστηκε στους «μορμόνους» από το 2005 έως το 2011, συμμετέχοντας εκείνη την περίοδο δύο φορές σε All-Star Game.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.