Όπως ανέφεραν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ πηγές του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, ο υπουργός Γιώργος Σταθάκης, ο οποίος βρίσκεται στο Βερολίνο, πρόκειται να μεταβεί στις Βρυξέλλες προκειμένου να συμμετάσχει στην ελληνική διαπραγματευτική ομάδα.
Ο κ. Σταθάκης, στο Βερολίνο, συμμετείχε στο συνέδριο Berlin Energy Transition Dialogue 2017, που διοργανώνει η γερμανική κυβέρνηση, όπου σε χθεσινή ομιλία του παρουσίασε τη στρατηγική της κυβέρνησης για την μετάβαση σε νέο ενεργειακό μείγμα, που είναι η ενίσχυση της συμμετοχής των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας με παράλληλη διασφάλιση της ενεργειακής ασφάλειας και ενίσχυση του ανταγωνισμού προς όφελος του τελικού καταναλωτή.
Διαβάστε περισσότερα στο http://fimotro.gr/2017/03/21/στις-βρυξέλλες-και-ο-σταθάκης-για-τις-δ/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.