Τρίτη 21 Μαρτίου 2017

Στις Βρυξέλλες και ο Σταθάκης για τις διαπραγματεύσεις



Όπως ανέφεραν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ πηγές του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, ο υπουργός Γιώργος Σταθάκης, ο οποίος βρίσκεται στο Βερολίνο, πρόκειται να μεταβεί στις Βρυξέλλες προκειμένου να συμμετάσχει στην ελληνική διαπραγματευτική ομάδα.
Ο κ. Σταθάκης, στο Βερολίνο, συμμετείχε στο συνέδριο Berlin Energy Transition Dialogue 2017, που διοργανώνει η γερμανική κυβέρνηση, όπου σε χθεσινή ομιλία του παρουσίασε τη στρατηγική της κυβέρνησης για την μετάβαση σε νέο ενεργειακό μείγμα, που είναι η ενίσχυση της συμμετοχής των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας με παράλληλη διασφάλιση της ενεργειακής ασφάλειας και ενίσχυση του ανταγωνισμού προς όφελος του τελικού καταναλωτή.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.