Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017

Παίρνει ελληνικό διαβατήριο ο Όγκαστ!

Ο Ζακ Όγκαστ αναμένεται να αποκτήσει ελληνικό διαβατήριο μέχρι τα τέλη Απριλίου, αφού τα χαρτιά του έφτασαν στην Ελλάδα.

Παίρνει ελληνικό διαβατήριο ο Όγκαστ!


Ο φάκελος με τα απαραίτητα έγγραφα του Ζακ Όγκαστ για την απόκτηση ελληνικού διαβατηρίου έφτασε στην Ελλάδα και μέχρι τα τέλη Απριλίου αναμένεται να το έχει στα χέρια του, σύμφωνα με την ιστοσελίδα «basketa.gr».
Η μητέρα του 23χρονου φόργουορντ/σέντερ της ΟυσάκΛία Τζιμούλις, ήταν αυτή που κίνησε όλες τις διαδικασίες και συνεργάστηκε με το ελληνικό προξενείο, ώστε ο γιος της να πάρει το διαβατήριο.
Το μόνο που απομένει για να γίνει και τυπικά Έλληνας ο Όγκαστ είναι να γραφτούν στα μητρώα ο παππούς του, Αριστοτέλης και η μητέρα του.
Έτσι, ο Όγκαστ αναμένεται να είναι διαθέσιμος και για την Εθνική Ελλάδος, για την οποία έχει εκφράσει το ενδιαφέρον του να αγωνιστεί, και δεν αποκλείεται να συμμετέχει στο προσεχές Eurobasket.
Τη φετινή χρονιά διανύει μια εξαιρετική πορεία με την τούρκικη ομάδα, έχοντας κατά μέσο όρο 12.5 πόντους, 8.3 ριμπάουντ και 1.8 λάθη σε 23 λεπτά.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.