Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017

Σφαιρόπουλος για Μπιρτς: “Κανείς πάνω από την ομάδα”



Ο Γιάννης Σφαιρόπουλος σχολίασε το περιστατικό με τον Μπιρτς στη διάρκεια του πρώτου ημιχρόνου και εξήγησε τη μη χρησιμοποίηση του στη συνέχεια του αγώνα.

Tου Λευτέρη Μούτη/ moutis@eurohoops.net
Ο κόουτς του Ολυμπιακού αρχικά τοποθετήθηκε για τον τραυματισμό του Ματ Λοτζέσκι που ανησυχεί ιδιαίτερα όλους στην ομάδα: “Δυστυχώς χάσαμε ένα ντέρμπι εναντίον μιας ομάδας που είναι ανάμεσα στα φαβορί για την Ευρωλίγκα. Αλλά είμαστε πολύ ανήσυχοι με την κατάσταση του Ματ Λοτζέσκι. Αυτό είναι το πιο σημαντικό, να δούμε τι έχει”.
Έπειτα, συνέχισε σχετικά με το ματς απέναντι στη Ρεάλ: “Πιστεύω ότι ήταν μια μάχη σώμα με σώμα για τις δυο ομάδες. Η Ρεάλ στο τέλος πήρε προβάδισμα ικανό για να κερδίσει. Καταφέραμε να κρατήσουμε χαμηλά το σκορ, έχουν 90 πόντους μέσο όρο. Δώσαμε μερικούς εύκολους πόντους σε αιφνιδιασμούς. Από την άλλη πλευρά, χάσαμε πολλά λέι απ και αιφνιδιασμούς. Από τους 7 αιφνιδιασμούς, δεν σκοράραμε γιατί κάναμε δυο λάθη και αστοχήσαμε στους άλλους.
Συνεχίζουμε και θέλουμε να παλέψουμε μέχρι τέλους για να δούμε που μπορούμε να τελειώσουμε. Θέλω να ευχαριστήσω τους φιλάθλους μας
”.
Σε ερώτηση για τον Μπιρτς και τη διαμάχη που είχαν κατά τη διάρκεια του αγώνα, είπε: “Αυτά συμβαίνουν. Είχαμε ένα επεισόδιο που δεν χρειάζεται να δώσουμε μεγαλύτερη σημασία από ο,τι του έδωσα εγώ. Αντέδρασε ένας παίκτης. Η πειθαρχεία είναι πάνω από όλους. Δεν με ενδιαφέρει να κερδίσουμε ένα ματς, αν δεν έχουμε πειθαρχεία. Κανείς δεν μπορεί να υπερβεί τους κανόνες και τις αρχές της ομάδας”.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.