Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017

ΣΕΒ: Στρεβλό το μοντέλο ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας

Με τον ιδιαίτερα εύγλωττο τίτλο «Η φτώχεια των Εθνών», ο ΣΕΒ στο εβδομαδιαίο δελτίο του για την ελληνική οικονομία, ασχολείται με το μοντέλο ανάπτυξης που έχει επιβληθεί εδώ και αρκετές δεκαετίες, τονίζοντας ότι η χώρα μας είχε τον μεγαλύτερο αριθμό αυτοαπασχολούμενων (34%) σε σύγκριση με τις υπόλοιπες αναπτυγμένες οικονομίες της υφηλίου στα τέλη του 2016.
Αυτή η κατάσταση, πέραν όλων των άλλων προβλημάτων -με δεδομένο ότι οι περισσότεροι αυτοαπασχολούμενοι διαθέτουν μικρές ή μεσαίες επιχειρήσεις, με τα ποσοστά να ποικίλουν σημαντικά ανά κλάδο – οδηγεί σε εκτεταμένη φοροδιαφυγή, ενώ, σύμφωνα πάντα με τον ΣΕΒ, αποτελεί ένδειξη υπανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.