Τρίτη 7 Μαρτίου 2017

Ολυμπιακός: “Μέσα” οι Σπανούλης και Παπανικολάου!



Ο Ολυμπιακός ξεκίνησε την προετοιμασία του για τον αγώνα της Παρασκευής (10/03) με αντίπαλο την Νταρουσάφακα, με τους Βασίλη Σπανούλη και Κώστα Παπανικολάου να επιστρέφουν στην προπόνηση.

Ο αρχηγός των “ερυθρολεύκων” έχει ξεπεράσει πλήρως τη θλάση του, που τον άφησε έξω αρκετές ημέρες, ωστόσο η συμμετοχή του στο παιχνίδι με την τουρκική ομάδα θα εξαρτηθεί από την αυριανή προπόνηση. Οι πιθανότητες πάντως είναι με το μέρος του.
Από την πλευρά του, ο Κώστας Παπανικολάου, ο οποίος δεν αγωνίστηκε απέναντι στο Λαύριο, θα παίξει κανονικά κόντρα στην Νταρουσάφακα, αφού έθεσε εαυτόν στη διάθεση του Γιάννη Σφαιρόπουλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.