Τετάρτη 29 Μαρτίου 2017

Χρηματιστήριο: Γύρισε σε κέρδη η συνεδρίαση

Ρολάρει .... πλέον η Αθήνα καθώς εμφανίζει για τρίτη ημέρα κέρδη, και αυξάνει σταδιακά τον τζίρο. 

Πριν από λίγο η αγορά έπιασε τις 670 μονάδες και ο Γενικός Δείκτης καταγράφει κέρδη 1,06%.

 
Εκτός από τις τραπεζικές μετοχές μια σειρά απο Blue Chips σημειώνουν κέρδη. Κέρδη 2,54% για την Εθνική Τράπεζα στα 0,242 ευρώ με 10,9 εκατ. τεμάχια. 

Άνοδος 3,93% για την Eurobank στα 0,582 ευρώ. Άνοδος 2,89% για την Τράπεζα Πειραιώς στα 0,178 ευρώ. 

Κέρδη 6,35% για την Ελλάκτωρ στα 1,34 ευρώ - για την οποία υπάρχουν πληροφορίες ότι θα δοθεί πακέτο μετοχών 10%.

Κέρδη 2,14% για την ΔΕΗ  στα 2,82 ευρώ. Άνοδος 0,46% για τον ΟΠΑΠ στα 8,71 ευρώ. Άνοδος 1,47% για τον ΟΤΕ στα 9 ευρώ.  


Πηγή: http://www.protothema.gr/economy/article/666648/ptotikes-taseis-sto-hrimatistirio-/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.