Με τους Μπιρτς και Σπανούλη να πετούν φωτιές, ο Ολυμπιακός επιβλήθηκε με 70-63 του Ρεθύμνου, με τους Πειραιώτες πλέον να είναι αγκαλιά με το πλεονέκτημα έδρας στα Play-Off.
Ο Ολυμπιακός νίκησε 70-63 το Ρέθυμνο σε ματς για την 23η αγωνιστική της STOIXIMAN.GR Basket League και παραμένει πρώτος στη βαθμολογία.
Περισσότερα στο http://www.redder.gr/mpasket/61833/perase-kai-apo-to-rethymno
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.