Κάτι παραπάνω από πιθανό είναι το ενδεχόμενο ο Ρέτζι Τζάκσον να μην αγωνιστεί ξανά με τη φανέλα των Ντιτρόιτ Πίστονς τη φετινή σεζόν.
Όπως αποκάλυψε μιλώντας στο «MLive» ο head coach Σταν Βαν Γκάντι, οι ιθύνοντες της ομάδας του Μίσιγκαν σκέφτονται πολύ σοβαρά να «απενεργοποιήσουν» τον 26χρονο πόιντ γκαρντ, ο οποίος αντιμετωπίζει πρόβλημα στο αριστερό του γόνατο.
«Το σκεφτόμαστε αυτό, εδώ και πολύ καιρό. Παίζει στο 80% και όταν μπαίνει σε τέτοιο σερί αγώνων το Μάρτιο, η κούραση το κάνει χειρότερο. Δε νιώθει πόνο, αλλά δεν μπορεί να φτιάξει τα plays που θέλει», υπογράμμισε ο 57χρονος προπονητής.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.