Με κέρδη άνω του 1% έκλεισε το Χρηματιστήριο Αθηνών, μπαίνοντας με το... «δεξί» στον νέο μήνα, με αφορμή ορισμένες πληροφορίες που θέλουν τα ελληνικά ομόλογα να συμπεριλαμβάνονται - κατά κάποιο τρόπο - στο πρόγραμμα ποσοτικής χαλάρωσης της ΕΚΤ. Η αγορά εκμεταλλεύθηκε την είδηση της συνάντησης Μέρκελ - Ντράγκι για το ελληνικό ζήτημα και με «μοχλούς» τις τράπεζες ο Γενικός Δείκτης έφθασε στις 657,17 μονάδες σημειώνονοντας κέρδη 1,59%.
Περισσότερα στο http://www.newmoney.gr/agores/317214-xrimatistirio-mpike-me-to-«deksi»-ston-martio

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.