Με 17 βουλευτές μένει πλέον η Κοινοβουλευτική Ομάδα της Χρυσής Αυγής, μετά την απόφαση του βουλευτή Μεσσηνίας, Δημήτρη Κουκούτση, να δηλώσει ανεξάρτητος.
Ο Δημήτρης Κουκούτσης παρέδωσε επιστολή στον πρόεδρο της Βουλής, Νίκο Βούτση, στην οποία αναφέρει:
«Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε,
με την παρούσα κοινοποίηση σας κάνω γνωστό ότι από σήμερα δεν ανήκω στην κοινοβουλευτική ομάδα του ΛΑΪΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ και ως εκ τούτου δηλώνω ανεξάρτητος βουλευτής.
Μετά τιμής
Δημήτριος Κουκούτσης, βουλευτής Μεσσηνίας».
ΠΗΓΕΣ: ΑΠΕ-ΜΠΕ, real.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.