Σάββατο 4 Μαρτίου 2017

Ανεξαρτητοποιήθηκε ο Κουκούτσης από τη Χρυσή Αυγή


Με 17 βουλευτές μένει πλέον η Κοινοβουλευτική Ομάδα της Χρυσής Αυγής, μετά την απόφαση του βουλευτή Μεσσηνίας, Δημήτρη Κουκούτση, να δηλώσει ανεξάρτητος.

Ο Δημήτρης Κουκούτσης παρέδωσε επιστολή στον πρόεδρο της Βουλής, Νίκο Βούτση, στην οποία αναφέρει:

«Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε,


με την παρούσα κοινοποίηση σας κάνω γνωστό ότι από σήμερα δεν ανήκω στην κοινοβουλευτική ομάδα του ΛΑΪΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ - ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ και ως εκ τούτου δηλώνω ανεξάρτητος βουλευτής.

Μετά τιμής
Δημήτριος Κουκούτσης, βουλευτής Μεσσηνίας».



ΠΗΓΕΣ: ΑΠΕ-ΜΠΕ, real.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.