Ο Γιουσούφ Νούρκιτς κρίθηκε περιττός πριν λίγους μήνες για τους Ντένβερ Νάγκετς, οι οποίοι αποφάσισαν να τον στείλουν με ανταλλαγή στο Πόρτλαντ.
O Βόσνιος στο Όρεγκον αναγεννήθηκε και ανέβασε επίπεδο τους Μπλέιζερς, οι οποίοι πλέον βρίσκονται σε τροχιά πλέι-οφ. Μάλιστα, ο πάλαι ποτέ παίκτης της Τσεντεβίτα κράταγε το… καλύτερο για τους «σβόλους», πραγματοποιώντας συγκλονιστική εμφάνιση απέναντι στην πρώην ομάδα του με 33 πόντους (12/15 σουτ), 16 ριμπάουντ, 3 μπλοκ και 2 ασίστ.
«Όταν ήρθα εδώ, είπα ότι θέλω να βρίσκομαι σε μια ομάδα πλέι-οφ. Βρισκόμαστε πλέον σε αυτό το δρόμο και εύχομαι σε αυτούς τους τύπους (σ.σ. τους Νάγκετς) να έχουν ένα χαρούμενο καλοκαίρι!», ήταν η «φαρμακερή» δήλωση του 22χρονου σέντερ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.