Δευτέρα 27 Μαρτίου 2017

Στο νοσοκομείο ο Στάθης Ψάλτης



"Ο Στάθης δίνει μεγάλη μάχη και ευχόμαστε να βγει νικητής" αναφέρει πηγή από το οικογενειακό του περιβάλλον

Ο Στάθης Ψάλτης νοσηλεύεται με άκρα μυστικότητα σε δημόσιο νοσοκομείο της Αθήνας, στο οποίο υποβάλλεται καθημερινά σε εξετάσεις. Σύμφωνα με την εφημερίδα "Espresso" οι θεράποντες γιατροί κάνουν ότι είναι δυνατόν για να μπορέσει να ξεπεράσει το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει ο γνωστός ηθοποιός.
AdTech Ad

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ο αγαπημένος ηθοποιός διέκοψε την περιοδεία του και το τελευταίο διάστημα έχει σταματήσει τις επίσημες εξόδους.

"Ο Στάθης δίνει μεγάλη μάχη και ευχόμαστε να βγει νικητής" αναφέρει πηγή από το οικογενειακό του περιβάλλον στην εφημερίδα και προσθέτει: "Βρίσκεται σε χέρια καλών γιατρών και σε δωμάτιο πρώτης θέσης. Στο πλευρό του είναι μέρα-νύχτα η δεύτερη σύζυγός του, Χριστίνα, αλλά δεν λείπουν από κοντά του αυτές τις δύσκολες ώρες και η πρώτη σύζυγός του, η Κάτια, η κόρη τους Μαίρη, καθώς και ο αδελφός του, ο επίσης ηθοποιός Γιάννης Ρώτας".                                                                                                                                                                                                                                                 πηγή: http://news247.gr/eidiseis/politistika-nea/theatro/sto-nosokomeio-o-stathhs-psalths.4595526.html?utm_source=Sport24&utm_medium=BestofNetwork_article&utm_campaign=24MediaWidget&utm_term=Pos1

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.