Τρεις διεθνείς διαγωνισμοί για έρευνα και εκμετάλλευση υδρογονανθράκων σε διάφορες περιοχές της Ελλάδας βρίσκονται αυτήν την στιγμή σε εξέλιξη.
Ως «ωριμότερη» εμφανίζεται η περίπτωση του πετρελαϊκού κοιτάσματος στο Κατάκολο, όπου έχει ολοκληρωθεί η οριοθέτησή του και στο επόμενο διάστημα αναμένεται η έναρξη της εκμετάλλευσής του.
Σύμφωνα με σχετικό δημοσίευμα του «Έθνους», σειρά θα έχουν η χερσαία περιοχή των Ιωαννίνων και η θαλάσσια περιοχή του Πατραϊκού Κόλπου, όπου είναι σε εξέλιξη τα πρώτα στάδια των ερευνών, και έπονται οι χερσαίες περιοχές Άρτας - Πρέβεζας, Αιτωλοακαρνανίας και Βορειοδυτικής Πελοποννήσου, όπου έχει ολοκληρωθεί ο συμβατικός έλεγχος και αναμένεται ο νομικός έλεγχος από το Ελεγκτικό Συνέδριο.
Χθες, σε ημερίδα της Ελληνικής Εταιρείας Ενεργειακής Οικονομίας, ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Γιώργος Σταθάκης, έκανε ιδιαίτερη αναφορά στη Σύμβαση Μίσθωσης που μονογραφήθηκε πρόσφατα και με την οποία δίνεται το δικαίωμα έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων στην κοινοπραξία Total-Edison-ΕΛΠΕ για τη θαλάσσια περιοχή 2, Δυτικά της Κέρκυρας.
Φωτό από: thetoc.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.