Σε δηλώσεις με έντονη διάθεση αυτοκριτικής προέβη ο ΛεΜπρόν Τζέιμς, αμέσως μετά το τέλος της χθεσινής αναμέτρησης των Καβαλίερς με τους Ντένβερ Νάγκετς.
Οι πρωταθλητές γνώρισαν την ήττα με σκορ 126-113, έχοντας προβληματική εικόνα στο αμυντικό κομμάτι ιδιαίτερα στο πρώτο ημίχρονο.
«Δεν είναι πρόβλημα της ομάδας. Το ζήτημα είναι η ατομική μας απόδοση. Πρέπει να κάνουμε περισσότερα, το πρόβλημα δεν είναι ομαδικό. Δεν μπορείς να διδάξεις τη σκληράδα. Πρέπει να την έχεις», ανέφερε αρχικά ο «βασιλιάς», ενώ στη συνέχεια μίλησε για τη δική του απόδοση:
«Προσωπικά έπρεπε να είμαι καλύτερος. Αλλά πρέπει να πως και κάτι άλλο: Εγώ πάντα παίζω σκληρά, είμαι βέβαιος γι’ αυτό», υπογράμμισε ο ηγέτης της ομάδας του Οχάιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.