“Πολλοί πίστευαν πως οι πιθανότητες να έρθει εδώ ο Κόμπι Μπράιαντ ήταν τόσες όσες και αυτές για να χάσει μία βολή ο Σακ…”. Καλύτερα δεν θα μπορούσε να το αποτυπώσει ο Καρίμ Αμπντούλ Τζαμπάρ για να δώσει έμφαση στην παρουσία του Κόμπι Μπράιαντ στα αποκαλυπτήρια του εντυπωσιακού μπρούτζινου αγάλματος του Σακίλ Ο’Νιλ έξω από το “Στέιπλς Σέντερ”…
Tης Eurohoops team/ info@eurohoops.net
Οι δύο σούπερ σταρ που οδήγησαν τους Λέικερς σε τρία συνεχόμενα πρωταθλήματα του ΝΒΑ αλλά η μεταξύ τους ταραχώδης σχέση οδήγησε σε ένα από τα πιο πολυσυζητημένα διαζύγια, κάθισαν μαζί, γέλασαν, αντάλλαξαν κουβεντούλες ο ένας στο αυτί του άλλου:
“Σήμαινε πάρα πολλά για μένα η παρουσία του Κόμπι. Σίγουρα χωρίς αυτόν δεν θα γινόταν τίποτα. Σίγουρα θα περάσουμε στην ιστορία σαν το πιο αινιγματικό, αμφιλεγόμενο αλλά κυρίαρχο δίδυμο που έχει ποτέ γίνει”, σχολίασε ο Σακ αργότερα, μιλώντας για την παρουσία του Κόμπι μαζί με αυτή τoy Φιλ Τζάκσον, του Τζέρι Ουέστ, του Έλτζιν Μπέιλορ, του Καρίμ και αρκετών πρώην συμπαικτών τους:
“Ήταν ο πιο κυριαρχικός παίκτης που έχω δει ποτέ μου”, ήταν το σχόλιο του Κόμπι και συνέχισε: “Σε ευχαριστώ για όλα. Έμαθα πολλά από σένα. Σε ευχαριστώ και εκ μέρους των Λέικερς και της πόλης”, είπε και γύρισε προς τα παιδιά του Σακ αστειευόμενος και φώναξε:
“Ο μπαμπάς σας ήταν πολύ κακός”.
Δείτε την ομιλία του Κόμπι και την ιστορία που θυμήθηκε με τον Σακ και τον Ντέιβιντ Ρόμπινσον.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.