Την αισιοδοξία του πως η αξιολόγηση θα κλείσει εξέφρασε ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών, Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, στην ετήσια συνέντευξη Τύπου της Ένωσης Ξένων Ανταποκριτών στο Βερολίνο.
«Η αποστολή των θεσμών συνεχίζεται, είμαι αισιόδοξος ότι θα ολοκληρωθεί», δήλωσε και υπενθύμισε πως τη «βάση» για την επιστροφή των θεσμών στην Αθήνα αποτελεί η συμφωνία που επιτεύχθηκε στο τελευταίο Eurogroup «μαζί με την Ελλάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.