Με αφορμή χαρακτηρισμούς του προέδρου της ΝΔ σε συζήτηση στη Βουλή
Εξώδικο, με αφορμή χαρακτηρισμούς του, σχετικά με την υπόθεση των τηλεοπτικών αδειών, επιδόθηκε σήμερα στον αρχηγό της ΝΔ, Κυριάκο Μητσοτάκη, εκ μέρους του ιδιοκτήτη της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, Ιβάν Σαββίδη.Το κείμενο της εξώδικης επιστολής, αναλυτικά, έχει ως εξής:
«Την 10.10.2016, στο πλαίσιο της ομιλίας σας ενώπιον της Ολομελείας του Ελληνικού Κοινοβουλίου για τη διαφθορά και τη διαπλοκή μεταξύ Πολιτείας και Μ.Μ.Ε. -η οποία σημειωτέον μεταδόθηκε ζωντανά από το τηλεοπτικό κανάλι της Βουλής- αναφερθήκατε μεταξύ άλλων και στο πρόσωπό μου κατά τρόπο ιδιαίτερα μειωτικό για το κύρος και την υπόστασή μου ως επιχειρηματία.
Ειδικότερα, επιχειρώντας να καταδείξετε ότι στην διαγωνιστική διαδικασία για την χορήγηση των τηλεοπτικών αδειών ενυπήρχαν στοιχεία διαπλοκής, θέσατε στον Πρωθυπουργό κ. Αλέξη Τσίπρα σειρά ρητορικών ερωτημάτων που αφορούσαν στη συμμετοχή των διαγωνιζόμενων στην παραπάνω διαδικασία (κυρίως τον κ. Καλογρίτσα), ένα εκ των οποίων στόχευε στο δικό μου πρόσωπο, ως υποψηφίου μέσω της εταιρείας συμφερόντων μου DIMERA MEDIA INVESTEMENTS LTD.
Επρόκειτο συγκεκριμένα για το εξής ερώτημα (παρατίθεται αυτολεξεί): «Τέλος, σας φαίνεται λογικό, ο πρώτος επιλαχών, ο οποίος πήρε τη θέση του κυρίου Καλογρίτσα, να έχει δηλώσει δημόσια ότι ήταν λαγός και να έχει καταθέσει μηδενικές προσφορές στην τελευταία φάση του διαγωνισμού;»
Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/politics/article/658915/exodiko-ivan-savvidi-ston-kuriako-mitsotaki/
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.