Δευτέρα 20 Μαρτίου 2017

Φεύγει τσάμπα ο Σιμεόνε το καλοκαίρι

Χωρίς καμία επιβάρυνση μπορεί να αποχωρήσει το ερχόμενο καλοκαίρι ο Ντιέγκο Σιμεόνε από την Ατλέτικο Μαδρίτης, αν το θελήσει ο ίδιος.

Φεύγει τσάμπα ο Σιμεόνε το καλοκαίρι

Όλα είναι στο χέρι του Ντιέγκο Σιμεόνε και στη θέλησή του να μείνει ή αν φύγει, αφού το συμβόλαιο του μπορεί να λυθεί χωρίς να υπάρξει καμία επιβάρυνση για τον Αργεντινό τεχνικό. 

Γιουβέντους και Ίντερ ενδιαφέρονται για τον "Τσόλο" και, αν το θέλει ο ίδιος, μπορεί να αποχωρήσει το ερχόμενο καλοκαίρι χωρίς να πληρώσει τίποτα στην Ατλέτικο Μαδρίτης. 

Αυτό φαίνεται να συμβαίνει χάρη στην εκτίμηση που χαίρει από τη διοίκηση των "ροχιμπλάνκος", καθώς κατάφερε πολλά. Ο "Τσόλο" οδήγησε την ομάδα του σε δύο τελικούς Τσάμπιονς Λιγκ, τους οποίους έχασε από τη μισητή συμπολίτισσα, Ρεάλ. Ακόμη, έχει οδηγήσει την Ατλέτικο σε 191 νίκες σε 305 αγώνες. 

Το συμβόλαιό του λήγει τον Ιούνιο του 2018, έχοντας ρήτρα πενήντα εκατομμύρια αν το "σπάσει" νωρίτερα. Οι ιθύνοντες της ομάδας, όμως, δεν έχουν πρόθεση να ενεργοποιήσουν τη ρήτρα αν ο Σιμεόνε θέλει να αποχωρήσει το ερχόμενο καλοκαίρι. 


πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/podosfairo/feugei-tsampa-o-simeone-to-kalokairi/3342640

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.