Μνήμες από το 2015 ξύπνησαν στον Ολυμπιακό! Οι «ερυθρόλευκες» κληρώθηκαν με την πρωταθλήτρια Ευρώπης Σαμπαντέλ στον ημιτελικό του Final 4 της Ευρωλίγκας, που θα πραγματοποιηθεί στο Κίρισι της Ρωσίας.
Τις πιο όμορφες μνήμες στην ιστορία του τμήματος ξύπνησε η κλήρωση του Final 4 της Ευρωλίγκας στο πόλο γυναικών!
Ο Ολυμπιακός «έπεσε» στον ημιτελικό με την πρωταθλήτρια Ευρώπης Σαμπαντέλ, την οποία είχε νικήσει στον τελικό του 2015 στον Πειραιά, κατακτώντας, τότε, το πρώτο του (και μοναδικό, προς το παρόν…) πρωταθλητριών. Θυμίζουμε, το 2014 είχε «σηκώσει» το LEN Trophy.
Στο άλλο ζευγάρι, η κάτοχος της δεύτερης τη τάξει διοργάνωσης, Ματαρό, κληρώθηκε με την Κίνεφ Κίρισι, που δίνει για ακόμη μια χρονιά το «παρών» στην τελική φάση.
Το Final 4, μάλιστα, θα διεξαχθεί στην έδρα της, στη Ρωσία, το διήμερο 28-29 Απριλίου.
πηγή: http://www.sport-fm.gr/article/me-sampadel-ston-imiteliko-tis-eurwligkas-o-olumpiakos/3342417
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.