Ο ΠΑΟΚ έπαιξε με τη... φωτιά, καθώς ηττήθηκε 1-0 από την Ξάνθη στην Τούμπα, όμως δεν... κάηκε, αφού χάρη στο 2-1 του πρώτου αγώνα εξασφάλισε την πρόκριση στα ημιτελικά του κυπέλλου Ελλάδας.
Η ομάδα του Βλάνταν Ίβιτς για ακόμη ένα παιχνίδι έμεινε μακριά από τον καλό της εαυτό, αφού με εξαίρεση το δοκάρι του Πέλκα στο 40’ δεν δημιούργησε κάποια άλλη καλή στιγμή, όμως δεν το πλήρωσε.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.