Ο Βασίλης Βούζας επισήμανε πως ο Καμπιάσο απέδειξε την αξία του, στάθηκε στο λάθος του Λεάλι ενώ μίλησε και για Μπεσίκτας και Ατρόμητο.
Ο Έλληνας τεχνικός είπε για:
Το ότι το πρόσωπο είναι ο Λεάλι λόγω του λάθους του και την τακτική του αγώνα: Όπως είπατε και εσείς μέχρι τότε δεν είχαμε δεχθεί καμία απειλή. Τακτικά ήμασταν πολύ καλά οργανωμένοι. Προσεγγίσαμε το παιχνίδι σωστά παρότι όπως είδαμε στο β' μέρος η Μπεσίκτας χρησιμοποιεί την κατοχή για να αποσυντονίσει τον αντίπαλο. Στο σημείο που δεχθήκαμε το γκολ επηρέασε αρκετά την συγκέντρωση και την αυτοπεποίθησή μας. Ο αντίπαλος με την κατοχή μπάλας έγινε πιο απειλητικός και με επιθέσεις με διάφορους τρόπους.
Τον Καμπιάσο και την συμβολή του: Νομίζω ότι η παρουσία του ήταν θετική και δεν μιλάω μόνο για το γκολ. Συνολικά για το πως λειτούργησε. Είναι ένας επαγγελματίας και πολύ καλός παίκτης που για 70 λεπτά έδειξε πως μπορεί να σταθεί σε ματς υψηλών απαιτήσεων. Και αυτό παρότι δεν είχε αγωνιστικά λεπτά.
Το στήσιμο του Ολυμπιακό και εάν αδίκησε τον εαυτό του: Εάν αφαιρέσουμε το λάθος που έγινε νομίζω γενικά η εικόνα της ομάδας και η προσπάθεια όλη δικαιώνει όσους θεωρούν πως η ομάδα μπορεί να παίξει καλό ποδόσφαιρο απέναντι σε πολύ καλές ομάδες όπως η Μπεσίκτας. Είμαι αρκετά ευχαριστημένος από τους παίκτες. Έβγαλαν αντίδραση, στάθηκαν με αξιώσεις και σε κανένα σημείο δεν έδειξαν πως υπολείπονται των αντιπάλων τους.
Το επιθετικό σκέλος του Ολυμπιακού και τις λίγες του φάσεις: Εάν δούμε και την συνολική απόδοση της άλλης ομάδας σίγουρα θα έπρεπε να κάνουμε κάτι καλύτερο. Εγώ είμαι πολύ λίγο χρόνο στην ομάδα. Δεν μπορώ να κάνω κάτι γι' αυτό. Νομίζω και κατοχή είχαμε και μπροστά βγήκαμε. Νομίζω ότι υπάρχει βελτίωση και με δουλειά και τακτική προσέγγιση μπορούμε να δούμε πιο καλές πρωτοβουλίες.
Τον Λεάλι και την εικόνα του: Νομίζω ότι με εξαίρεση αυτό το λάθος η παρουσία του Λεάλι ήταν καλή. Θα πρέπει να το διαχειριστούμε. Το θέμα είναι πως σε αυτό το επίπεδο το οποιοδήποτε λάθος μπορεί να το πληρώσεις.
Το εάν το 1-1 δίνει προβάδισμα σε Μπεσίκτας: Θα προτιμούσα ένα αποτέλεσμα χωρίς να δεχθούμε ένα τέρμα. Σίγουρα έχει ένα πλεονέκτημα η Μπεσίκτας αλλά θα έχει ένα παραπάνω άγχος γιατί θα θέλει να σκοράρει και να παίξει καλά μπροστά από το κοινό της. Θα δούμε το πως θα διαχειριστούμε το ματς αυτό. Σήμερα εμείς πάντως δείξαμε πως ανήκουμε στην ευρωπαϊκή ελίτ έτσι όπως αντιμετωπίσαμε έναν αντίπαλο με τριπλάσιο μπάτζετ και άλλες δυνατότητες.
Την συνέχεια και την στήριξη του κόσμου: Είναι σίγουρο ότι πιστεύω στις δυνατότητες των παικτών. Θεωρώ ότι πρέπει να ενεργοποιηθούν όλοι οι παίκτες όπως έχω ήδη πει. Όπως ο Καμπιάσο. Με δουλειά και βρίσκοντας αυτοπεποίθηση στόχος είναι να είμαστε μέσα στους 3 στόχους και του τίτλους που μπορούμε να κυνηγήσουμε. Παράλληλα να παίξουμε ποδόσφαιρο κατοχής και κυριαρχίας. Καλό ποδόσφαιρο για τον κόσμο μας που ήρθε σήμερα εδώ και μας συμπαραστάθηκε με σωστό τρόπο. Θα προσπαθήσουμε να τον ευχαριστήσουμε με την εκπλήρωση των στόχων μας.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.filathlos.gr/olympiakos/318937-boyzas-paiktes-gia-mats-ypselon-apaiteseon-o-kampiaso
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.