Κυριακή 26 Μαρτίου 2017

Σκίμπε: "Η ισοπαλία ήταν σαν... ήττα"



Ο Μίχαελ Σκίμπε υποστήριξε πως η ισοπαλία αδικεί την εμφάνιση της Εθνικής κόντρα στο Βέλγιο, χαρακτήρισε άδικη την αποβολή του Παναγιώτη Ταχτσίδη, ενώ αναφέρθηκε και στις απουσίες ενόψει της επόμενης αναμέτρησης με τη Βοσνία & Ερζεγοβίνη.

Η Εθνική, παρότι έμεινε με 10 παίκτες για περίπου 30 λεπτά, κατάφερε να φύγει με τον βαθμό της ισοπαλίας (1-1) απ' το Βέλγιο, παραμένοντας ζωντανή στο κυνήγι της πρώτης θέσης.
Μετά τη λήξη του αγώνα, ο Μίχαελ Σκίμπε τόνισε πως το αποτέλεσμα αδικεί την προσπάθεια των διεθνών μας, χαρακτήρισε άδικη την αποβολή του Παναγιώτη Ταχτσίδη, ενώ αναφέρθηκε και στις απουσίες ενόψει της επόμενης αναμέτρησης με τη Βοσνία & Ερζεγοβίνη.
"Δεν είμαι ευχαριστημένος απ' το αποτέλεσμα, αλλά κι απ' τον τρόπο που ήρθε. Φάνηκε σε εμάς σαν να ήταν ήττα, όπως συνέβη με τη Βοσνία στο προήγουμενο παιχνίδι, αλλά απ' την ανάποδη. Θέλω να πω ότι δεν είμαι ευχαριστημένος απ' την αποβολή του Ταχτσίδη. Η πρώτη κάρτα ήταν σωστή, αλλά η δεύτερη δεν υπήρχε. Έτσι, ο διαιτητής τους έδωσε ένα αριθμητικό πλεονέκτημα".
Για τις απουσίες των Σάμαρη, Τζαβέλλα και Ταχτσίδη ενόψει της Βοσνίας: "Μέχρι τότε έχουμε αρκετό καιρό. Έχουμε πολλούς καλούς παίκτες και αρκετό καιρό για να βρούμε τους αντικαταστάτες του. Πρέπει να πούμε συγχαρητήρια στην ομάδα απ' το βάθος της καρδιάς γιατί πραγματοποίησαν μία εξαιρετική εμφάνιση".
Photo Credits: Eurokinissi                             πηγή: http://www.sport24.gr/football/ellada/ethniki_elladas/skimpe-h-isopalia-htan-san-htta.4594235.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.