Τον τελευταίο καιρό ο Ντουέιν Γουέιντ δεν είναι σε θέση να βοηθήσει στην προσπάθεια των Σικάγο Μπουλς για είσοδο στην 8άδα της Ανατολής και συμμετοχή στην postseason.
Μιλώντας στην εφημερίδα «Palm Beach Post», ο Τζίμι Μπάτλερ αποκάλυψε τι του έχει ζητήσει ο βετεράνος γκαρντ ενόψει των τελευταίων αγώνων της κανονικής περιόδου.
«“Βάλε μας στα πλέι-οφ, γιατί εκεί θα είμαι σε θέση να επιστρέψω και θα μπορώ να αγωνιστώ”. Αυτό μου είπε, οπότε αυτός είναι ο στόχος μου αυτή τη στιγμή. Να βγαίνω στο παρκέ και να είμαι ο “killer” που θα μας φέρει αυτές τις νίκες» ανέφερε ο swingman των «ταύρων».
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.