Σε πεδίο μάχης μετατράπηκε γι' ακόμη μια φορά το κέντρο της Αθήνας κατά τη διάρκεια αγροτικού συλλαλητηρίου.
Συγκεκριμένα περίπου στις 10 το πρωί αγρότες από την Κρήτη με τις κατσούνες στα χέρια έσπασαν τις κλούβες των ΜΑΤ που είχαν παραταχθεί μπροστά από το υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και μετά τις διαβουλεύσεις των εκπροσώπων τους με τις αστυνομικές δυνάμεις.
Ως απάντηση τα ΜΑΤ ήταν να προχωρήσουν σε χρήση χημικών και να πάρουν στο κυνήγι τους αγρότες.
Πολύ γρήγορα η ατμόσφαιρα στο κέντρο της πρωτεύουσας έγινε αποπνικτική, ενώ κάποιοι από τους αγρότες που διασπάστηκαν μετά την αντίδραση των αστυνομικών δυνάμεων προχώρησαν και σε νέες φθορές αυτή τη φορά καίγοντας κάδους και σπάζοντας ακόμη και τα φανάρια στους δρόμους!
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.