Ο Κωστής Χατζηδάκης, Βουλευτής Β’ Αθήνας & Αντιπρόεδρος της ΝΔ, βρέθηκε στο στούντιο των Παραπολιτικών και στην εκπομπή «Εν Αθήναις» και μίλησε με τον Γιώργο Τράγκα.
Ο Κωστής Χατζηδάκης ξεκίνησε αναφέροντας ότι ο καθένας στη ζωή πρέπει να έχει ένα αφήγημα και ότι ο καθένας έχει τραβήξει το δρόμο του. «Η παράταξη του Κων/νου Καραμανλή έχει το δρόμο της και παραμένει όρθια. Δεν είμαστε αλάθητοι αλλά προχωρούμε προς μια κατεύθυνση. Πάντοτε μιλάμε για την ανάγκη να υπάρχει ιδιωτικός τομέας.» ανέφερε.
Χαρακτηριστικά δήλωσε ότι: «Ο κος Καμμένος έχει τραβήξει το δρόμο του. Πάντως δεν είναι στο κόμμα του Κων/νου Καραμανλή». Όσο για τη διάσταση του Λευκού Οίκου με τη Μέρκελ και τη θέση της Ελλάδας που βρίσκεται στη σκιά του Βερολίνου, ανέφερε ότι δεν πρέπει να κινηθούμε σαν την κοκκινοσκουφίτσα στους αγρούς.
Επίσης πρόσθεσε ότι: «Οι αγορές δεν μας δανείζουν, δεν έχουν προηγούμενα με τη χώρα μας, απλώς η Ελλάδα έχει εκτροχιαστεί, η κατάσταση φεύγει προς τα πίσω», ενώ ανέφερε ότι οι δανειστές δεν είναι τα καλύτερα και ότι: «Εμείς δεν πάμε μπροστά επειδή έχουμε κάποιον έρωτα σε κάποιο θεσμό της ευρωπαϊκής ένωσης».
Ο κος Μητσοτάκης όταν είδε Μέρκελ και Σόιμπλε τους είπε ότι είναι υπερβολικοί και ότι η χώρα δεν μπορεί να προχωρήσει με πρωτογενή πλεονάσματα 3,5%. «Πήγαμε για μαλλί και βγήκαμε κουρεμένοι με αυτή την κυβέρνηση. Χρειαζόμαστε μια επανάσταση σοβαρότητας.» δήλωσε χαρακτηριστικά.
Όσο για τις επενδύσεις ανέφερε ότι για να αλλάξει η μοίρα μας χρειάζονται αλλαγές στην οικονομία και αυτό θα γίνει μόνο με επενδύσεις. «Δεν είμαστε καταδικασμένοι να είμαστε χώρα β’ κατηγορίας.» ανέφερε ο Κος Χατζηδάκης, υπάρχουν περιθώρια.
Σχετικά με το που θα βρεθούν θέσεις εργασίες αναφέρθηκε στο παράδειγμα της Ιρλανδίας και τις θετικές αλλαγές στην οικονομία της. «Σοβαρότητα υποσχόμαστε» δήλωσε χαρακτηριστικά ο Αντιπρόεδρος της ΝΔ.
Ο κύριος Τραμπ είναι εναντίον της κυρίας Μέρκελ και η Τουρκία από την άλλη αυξάνει διαρκώς τις δυνάμεις της. Στο ερώτημα γιατί εμείς πρέπει να είμαστε στην ποδιά της Μέρκελ που έχει μαριονέτες εκλεγμένες κυβερνήσεις απάντησε τα παρακάτω:
«Ο κος Τσίπρας και ο κος Καμμένος «φάγαν πόρτα» από Ρώσους και Κινέζους σύφμωνα με τα λεγόμενα τους. Αν μιλάω για σοβαρότητα είναι γιατί έχω πάρει παράδειγμα από τον Μητσοτάκη και τον Καραμανλή.»
«Εμένα οι ψηφοφόροι μου δεν είναι Γερμανοί, Γάλλοι και αμερικάνοι, οι δικοί μου ψηφοφόροι είναι στη Νέα Ιωνία και στο Αιγάλεω, δεν έχωνα απολογηθώ σε κανέναν ξένο. Εκείνο που έχουμε να κάνουμε είναι να είμαστε σοβαροί.»
«Πρέπει να μετράμε τα λόγια μας. Υπάρχει ελπίδα και είναι η ελπίδα της αλήθειας.» ανέφερε χαρακτηριστικά, ενώ πρόσθεσε ότι «Όποιος θέλει να δει ποιες μειώσεις δαπανών προτείνουμε υπάρχουν στη σελίδα της Νέας Δημοκρατίας.»
Επίσης, συμπλήρωσε ότι «Δεν μιλάμε για απολύσεις, αλλά για ένα γενναίο πακέτο αποκρατικοποιήσεων».
«Αν ζητάμε πολιτική αλλαγή δεν τη ζητάμε από πολιτική βουλιμία, αλλά γιατί ξέρουμε ότι ο λογαριασμός βαραίνει όσο περνάει ο χρόνος».
Ο κύριος Χατζηδάκης ανέφερε ότι πρέπει να γίνει άνοιγμα στην επιχειρηματικότητα γιατί είναι η βάση να ανακτήσουμε την οικονομία της χώρας. Ενώ δήλωσε ότι αναφέρονται σε κάτι λογικό και πραγματοποιήσιμο.
Ολοκληρώνοντας την κουβέντα ανέφερε ότι κανείς δεν έχει το αλάθητο, αλλά αν η ΝΔ έχει τώρα 30% στις δημοσκοπήσεις δεν το έχει μαγικά, δεν εξαγόρασε τους ψηφοφόρους, έμεινε γιατί συγκριτικά με τους υπόλοιπους έκανε λιγότερα λάθη.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.